Pagini

miercuri, 15 august 2012

De weekend

Cum se apropie weekendul fiecare din noi se gandeste la cum sa-si petreaca cele 2 zile libere. Cum sa se deconecteze dupa o saptamana in care am fost inchisi in rutina zilnica , in care orele au trecut greu , iar munca parea interminabila.

Eu prefer ca la fiecare sfarsit de saptamana sa fug dintre zidurile si cladirile orasului in care stau spre natura, spre locuri noi pe care nu le-am mai vazut pana acum. De aceea intru pe net, caut locuri si idei noi de calatorii , intru pe forumuri de calatorii sau caut blog de calatorii si caut pareri si ponturi.

Prefer sa folosesc forumurile si blogurile de calatorii deoarece sunt cele mai targetate si aici lumea spune lucrurilor pe nume si mai mult, scriu despre locurile pe care le-au vizitat, spre care eu vreau sa ajung. Este mult mai relevant un feedback de la un turist / calator care a fost intr-un loc, decat de la un ghid turistic care in general iti da informatia bruta: unde, cum si cand.

Asa am facut weekendul trecut cand am vrut sa vizitez zona Brasovului. Am intrat pe net si am gasit recomandari pentru a-ti petrece 2 zile in aceasta zona. Pe urma am intrat pe google si am cautat „ cazare Brasov” pentru a-mi gasi o unitate de cazare care sa fie pe placul meu.

Dupa 2 zile pentrecute prin imprejurimile Brasovului, pot sa zic ca mi-am incarcat bateriile si altfel am intrat in prima zi de lucru din aceasta saptamana.

Recomand la oricine care vrea sa se deconecteze zona Brasovului, ai ce vizita si ce face in weekend.

Un comentariu:

  1. Super tare postarea ta despre cazare Brasov pe care ai facut-o. Crezi ca poti dezvolta putin mai mult despre cazarea din Brasov?

    RăspundețiȘtergere