Pagini

joi, 14 iunie 2012

In Cluj Napoca...

Aflandu-ma in judetul Cluj Napoca, in inima Transilvaniei, acum cateva zile, pentru a participa la o conferinta din partea companiei la care lucrez, impreuna cu “colega” mi-am propus ca voi reveni pentru a vizita (in your face !), deoarece nu am apucat decat sa zaresc cateva cladiri care mi-au starnit interesul in vizita mea in Cluj.
Pentru ca de acesta data vreau sa merg mai pregatita m-am informat de pe un forum turistic despre cat mai multe obiective naturale, culturale, istorice, religioase, baze de agreement si alte atractii pe care Clujul mi le poate oferi.



Astfel am descoperit cateva lucruri pe care nu le stiam si care au constituit elemente de interes, si anume faptul ca după Târgu Mureș, în orașul Cluj se regăsește cea mai mare comunitate maghiară urbană din România, cu o viață culturală și academică intensă, viata reprezentata prin numeroasele institutii pe care intentionez sa le vizitez. Pe langa institutiile maghiare pe care le-am pus pe lista de vizite mai adaug si Teatrul Național „Lucian Blaga”, din Piața Avram Iancu, reprezintă cea mai importantă instituție teatrală din Transilvania. Clădirea, găzduiește totodată și Opera Națională Română, cea mai veche instituție lirico-dramatică din România, Prima Operă Națională a țării.
Si pentru ca am mai avut sansa sa ajung in resedinta de judet cu ocazia jobului, nu am mai fost nevoita sa caut cazare in Cluj Napoca, pastrand practic aceeasi locatie de cazare.

Iti multumesc ca ai cititi acest blog turistic :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu